Toamnă, toamnă vreau la școală! – proiect susținut de Pepco

Educația pentru noi se traduce prin implicare. Educația pentru copiii din satele sărace înseamnă șansa unui viitor mai bun. Iar dacă dorinței de implicare i se adaugă suportul necesar, imposibilul devine posibil iar abandonul școlar devine o amintire.

Așa am plecat la drum alături de PEPCO România, pentru a le arăta celor mici că igiena, comunicarea și matematica pot fi pentru ei stâlpi de susținere. Că împreună putem transforma jocul într-o formă de cunoaștere a realității care îi înconjoară. Și, în cele din urmă, școala să devină din vrăjitoarea cea rea, zâna cea bună.

Proiectul „Toamnă, toamnă, vreau la școală!” în parteneriat cu PEPCO România, își propune împiedicarea abandonului școlar pentru 100 dintre cei 700 de copii din satele sărace pe care Fundația Bucuria Darului îi vizitează în fiecare lună prin organizarea de ateliere și susținerea copiilor cu rechizite la începutul anului școlar.

Despre Pepco Romania

PEPCO este un lanț european de retail care oferă clienților săi acces ușor și rapid la toate produsele dorite sau necesare, pentru a-si îmbrăca familia și pentru a-și îngriji sau decora casele, la prețuri mici. PEPCO operează peste 1600 de magazine în Cehia, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia și Bulgaria. Brand-ul a fost lansat în 2004 în Polonia și de atunci a captat interesul unui număr tot mai mare de clienți, extinzându-și ulterior operațiunile în Europa Centrală și de Est.

Magazinele PEPCO sunt destinate vânzării de îmbrăcăminte pentru copii, femei și bărbați, lenjerie de corp, accesorii, jucării, decorațiuni interioare, textile de uz casnic etc. Aproximativ 60% din sortimentul PEPCO este reprezentat de îmbrăcăminte (inclusiv pantofi și lenjerie de corp), iar 40% de bunuri de uz general. În prezent, PEPCO este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa Centrală și de Est, având o gamă completă pentru vârste între 0-14 ani. Toate produsele sunt alese cu scopul de a oferi clienților o paletă cât mai largă de opțiuni, la cele mai mici prețuri.

În domeniul responsabilității sociale, PEPCO se concentrează pe sprijinirea copiilor, implicându-se în principal în activități care vizează îmbunătățirea calității timpului lor liber. Programul nostru de CSR poate fi văzut în acțiune în fiecare țară în care PEPCO este prezent.

Mai multe informații despre oferte, brand, recrutare sau potențiale colaborări cu proprietarii de spații comerciale sunt disponibile pe www.pepco.ro

                                  Atelierele de Igiena

Igiena pentru cei mici este unul dintre stâlpii care îi face puternici și netemători.  Le oferă siguranța de a știi cum să își gestioneze obiceiurile zilnice care stau la baza unei vieți echilibrate. Jocul doar le-a pus creativitatea în mișcare și le-a încurajat spiritul de inițiativă.

Ateliere de Igiena – Pepco

Atelierele de Perspicacitate

Matematica, logica și perspicacitatea fac casă bună împreună, dar mai ales în viețile lor. De la exercițiul de a citi ora corect până la orientarea într-un spațiu nou unde ai nevoie să știi încotro. Orientarea am explorat-o  în toate dimensiunile ei: timp și spațiu și perspectiva viitorului lor.

Atelierul de perspicacitate, matematică și logică cognitivă- Pepco

Atelierele de

   Comunicare&Bullying

Atelierul de comunicare&bullying- PEPCO