Peste 300 de pachete cu produse de igienă, 27 de sate și un singur gând: să nu lăsăm pe nimeni în urmă. Când am început campania „Copii curați și protejați”, ne-am dorit mai mult decât niște produse puse într-o sacoșă. Ne-am dorit să ajungem acolo unde nu merge nimeni. La casele unde baia e un lighean, detergentul e un lux, iar posibilitatea de a fi curat se întreține greu.

Am reușit. Nu singuri, ci împreună cu oamenii care au donat pe site, au venit cu produse la fundație, au fost alături și au susținut prin sponsorizări, înțelegând că igiena nu e un moft, ci o formă de grijă. Schaeffler , prin evenimentul lor IE DAY, Can-Am Off-Road @SDA si Mitel au pus umărul și inima la treabă. Cu ei alături, am dus produse de igienă, de curățenie și chiar electrocasnice la familii vulnerabile și la vârstnici bolnavi.
Am bătut drumuri uitate de GPS, am lăsat pachete și am luat înapoi zâmbete. Am simțit ce înseamnă „mulțumesc” rostit cu ochi recunoscători. Am ajuns în toate cele 27 de sate din jurul Brașovului și am bucurat și familii din oraș.Nu ne oprim aici. Pentru că fiecare copil curat și protejat e o lecție pentru noi toți: că, în România lui 2025, nimeni n-ar trebui să aleagă între o pâine și un săpun.Mulțumim vouă, celor care ne sunteți alături. Schimbați mai mult decât vieți. Schimbați lumi.
Împreună înmulțim bucuria!