Generozitatea se măsoară mai ales prin timpul dăruit celor dragi. În timpul rupt pentru a-i cunoaște pe cei la care ajunge ajutorul tău. În poveștile pe care le cunoști, în mâna pusă pe umărul și așa împovărat de grijile de zi cu zi, în zâmbetele pe care le dăruiește odată cu grija pentru fiecare copil care merge la școală. În încrederea pe care le-o oferi că nu sunt singuri în lupta lor cu sărăcia.
Fără să mai stea pe gânduri, echipa Waters Technologies Romania a vrut să ne însoțească pe teren ca să înmulțim împreună bucuria. Mai exact în Părău, unde copiii noștri au primit un întreg echipament de toamnă iarnă.
Pe lângă rechizite și ghiozdan 30 de copii au primit dulciuri, încălțăminte și îmbrăcăminte. O mobilizare exemplară, fiecare cadou întrecând generozitatea lui Moș Crăciun. De fapt, a fost mai mult o asigurare că nimic nu ar trebui să stea în calea unui copil pentru a-și construi viitorul. Nici lipsurile, nici privirile colegilor înstăriți, nici grija zilei de mâine.
Așa se leagă prieteniile. Așa se crează punți pentru un mai bine, particular, specific, acolo unde este cea mai mare nevoie. Picătură cu picătură. Om lângă om mutăm munții inimii noastre. Mulțumim echipei Waters Technologies Romania pentru timpul, răbdarea și generozitatea cu care ne-au înconjurat.
Împreună înmulțim bucuria!
Cătalin Comiati – Principal Software Engineer la Waters Technologies Romania, voluntar pe teren, în cadrul acțiunii, ne mărturisește:
“Experiența mea cu ajutorarea copiilor din Pârău, organizat împreună cu Fundația Bucuria Darului, a fost una care mi-a hrănit omenia și obligația umană de a ajuta unde chiar este nevoie. A fost prima mea acțiune de genul acesta și sunt bucuros că am experimentat actul de caritate din plin. Mi-a fost greu să judec pe loc cât a contat acest ajutor pentru familiile respective. Unii au fost foarte bucuroși, alții am avut impresia că sunt obișnuiți și li se cuvin ajutoarele într-o anumită măsură. Felicit fundația pentru tot ce face, și sper să capete amploare pe an ce trece. Pe partea de promovare și atragere de noi sponsorizări, cred că o să ajute mult dacă mesajul se depărtează de „ajutorarea oamenilor săraci” către „investim în viitor prin educație” prin sprijinirea copiiilor să stea în școală cât mai mult.”